Žáci byli ze dvou učitelů v hodině zpočátku trošku rozpačití, ale velmi brzy to z nich spadlo a ostych byl ten tam. Zajímavé úlohy, pokusy a cvičení vyžadovalo celou jejich pozornost. Hodina uběhla velmi rychle. Žáci si navzájem pomáhali, nikdo nebyl stranou. S kolegou jsme jejich snažení průběžně kontrolovali, pomáhali radou, dávali pomocné otázky, upozorňovali na zajímavé jevy při pokusech vedoucí ke správným odpovědím a kontrolovali výsledky práce.
A jaký je závěr? Jak poznáme že to funguje? Žáci nedělají rozdíly mezi mnou a kolegou. Tandem je přínosem pro učitele i pro žáky. Dává možnost aby se zapojil každý, ti slabší i ti ostýchavější. V hodině se toho stihne mnohem více. Dva učitelé více vidí, pomohou kde vidí začínající problém, kde se žáci zaseknou a nevědí kam dál. Také se mohou od sebe navzájem mnohému naučit. Závěrečné zhodnocení je jak pro učitele tak i pro žáky velmi přínosné.